10a Setmana de la Prehistòria

Descarregar Pdf

Del 9 a l'11 de desembre tindrà lloc la 10a Setmana de la Prehistòria.

La difusió del coneixement i de la recerca és un dels objectius de la investigació científica. El Grup d’Investigació
Prehistòrica de la Universitat de Lleida té entre les seves línies prioritàries d’actuació la divulgació de la recerca arqueològica i prehistòrica. La Setmana de l’Arqueologia pretén d’aquesta manera omplir un buit en les activitats culturals lleidetanes en aquesta matèria que, tot i ser-hi presents, són força esporàdiques. La Setmana de l’Arqueologia permet escoltar i dialogar amb prestigiosos investigadors i investigadores en la temàtica escollida cada any. Oberta a tothom i concebuda per apropar el coneixement científic a la ciutadania és d’utilitat tant per a alumnat universitari com per a professionals, professorat de secundària, aficionats i tothom interessat en la prehistòria.